Kviečiame susipažinti su Alytaus rajono savivaldybe
![]() |
![]() |
Kviečiame susipažinti su Alytaus rajono savivaldybe
![]() |
Kas yra Alytaus rajono savivaldybė? Alytaus rajono savivaldybė yra įstaiga. Toliau šiame tekste Alytaus rajono savivaldybę vadinsime Savivaldybe. Savivaldybė rūpinasi:
Savivaldybėje dirba:
Pavyzdžiui, darbuotojai, kurie rūpinasi žmonėmis su negalia. |
![]() |
Ką daro Savivaldybė? Savivaldybė rūpinasi, kad žmonėms būtų patogu ir gera gyventi jų mieste ar kaime. |
|
Savivaldybė rūpinasi: |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Pavyzdžiui, poliklinika. |
![]() |
Pavyzdžiui, mokyklos. |
![]() |
Pavyzdžiui, sportuoti. |
![]() |
Pavyzdžiui, koncertai. |
![]() |
|
![]() |
Pavyzdžiui, eitų į miesto šventes. |
![]() |
Apie visus Savivaldybės darbus galite paskaityti interneto puslapyje. Paspauskite ant šios žalios nuorodos Tada Jums atsidarys interneto puslapis. Paprašykite artimo žmogaus pagalbos, kad padėtų pažiūrėti informaciją. |
|
Savivaldybės žemėlapis. Žemėlapyje parodytos seniūnijos. |
Savivaldybėje yra 11 seniūnijų. Seniūnija yra Savivaldybės dalis. Seniūnijai vadovauja seniūnas. Savivaldybėje yra tokios seniūnijos:
Jeigu Jums reikia pagalbos, Jums reikia kreiptis į savo seniūniją. Pavyzdžiui, jeigu Jūs gyvenate Alovės kaime, Jums reikia kreiptis į Alovės seniūniją. |
![]() |
Kaip gauti pagalbą iš Savivaldybės? Jeigu norite gauti pagalbą iš Savivaldybės,
|
![]() |
|
![]() |
Savivaldybės adresas yra |
|
|
Kada dirba Savivaldybė? Savivaldybė dirba:
|
![]() |
Dieną prieš šventę savivaldybė Šventės dienos yra:
|
Tekstą rengė: Alytaus rajono savivaldybės administracijos
Socialinės paramos skyriaus asmenų su negalia reikalų koordinatorė
Šarūnė Kačkauskienė.
Tekstą redagavo Inga Daraškienė.
Tekstą vertino Dainius Mateika.
Teksto vertinimą koordinavo Viktorija Pilibaitienė.
Iliustracijų šaltiniai:
© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.
Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:




















