Paieška
Iš viso rezultatų:
*alt_site_homepage_image*

Kur galite ieškoti informacijos, jeigu prasidės nelaimė?



Kur galite ieškoti informacijos, jeigu prasidės nelaimė?

 

Jeigu prasidės nelaimė, pavyzdžiui, karas,
visą informaciją galėsite sužinoti:

  • telefone.
    Telefone skaitykite gautą žinutę
  • per televizorių.
    Įsijunkite LRT televizijos kanalą.
  • per radiją.
    Per radiją įsijunkite LRT radijo stotį.
 

Ką daryti, jei prasideda oro pavojus?

Oro pavojus gali būti skraidantys dronai,
kurie gali sprogti.

Kai gausite pranešimą apie oro pavojų,
reikia kuo skubiau susirasti priedangą
ir ten pasislėpti.

Priedangos būna pažymėtos geltonu ženklu.

Priedanga yra saugi vieta,
kurioje reikia trumpam pasislėpti pavojaus atveju.

Jei nori sužinoti, kur yra priedangos,
spausk ant šios žalios nuorodos.

Priedangos gali būti mokyklų, darželių
ir kitų pastatų rūsiuose.

Priedanga gali būti
požeminė automobilių stovėjimo aikštelė.

Jei priedanga yra toli,
galite pasislėpti uždarame kambaryje be langų.

Jei esate lauke, o priedanga yra toli,
galite pasislėpti galima po tiltu ar griovyje.

 

Kada galima išeiti iš priedangos?

 

Išeiti iš priedangos galima tada,
kai gausite pranešimą į telefoną.

Arba tada, kai apie pavojaus pabaigą praneš
LRT radijas arba televizija.

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė: Urtė Alksninytė ir Laura Mikelevičiūtė.
Vertinimą koordinavo Eglė Paulauskienė
Tekstą lengvai suprantama kalba vertino: Indrė Jurgėlėnaitė, Renata Raugalaitė

Iliustracijų šaltiniai: