Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Birželis
    2019     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

Greta Steponavičiūtė, Socialinio darbo organizatorė

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • priima klientus, konsultuoja juos piniginės socialinės paramos bei socialinių paslaugų teikimo klausimais;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus bei rengia seniūno sprendimų projektus dėl socialinių išmokų ir kompensacijų skyrimo:
    • piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams:
      •  socialinės pašalpos;
      • būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijos.
    • laidojimo pašalpos.
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus skirti Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatyme numatytas išmokas vaikams (išskyrus vienkartinę išmoką įsikurti), rengia seniūno sprendimų projektus dėl išmokų vaikams skyrimo. Teikia informaciją apie išmokų vaikams gavėjus Europos Sąjungos valstybėms;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus dėl vienkartinių pašalpų skyrimo, rengia reikalingus dokumentus ir teikia juos seniūnijos Piniginės socialinės paramos teikimo komisijai;
  • priima globėjų (rūpintojų) prašymus ir reikalingus dokumentus dėl priedo fiziniam
  • asmeniui (globėjui ar rūpintojui) už vaiko globą skyrimo ir pateikia juos Socialinės paramos skyriui;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus bei rengia dokumentus dėl socialinės paramos mokiniams skyrimo;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus bei rengia dokumentus paramai maisto produktais ir būtinojo vartojimo prekėmis, vykdant Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektus, gauti. Teikia labdaros organizacijoms paramos maisto produktais gavėjų sąrašus;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus dėl teisės į kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimą nustatymo, parengia ir išduoda pažymas dėl teisės į kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimą;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus bei rengia seniūno sprendimų projektus dėl vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą lengvatos skyrimo;
  • dirba su Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) bei kompiuterinės Socialinės paramos apskaitos sistemos (PARAMA) programomis, tvarko socialinės pašalpos, būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijos, laidojimo pašalpos, vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą lengvatos, išmokų vaikams, socialinės paramos mokiniams, paramos maisto produktais ir būtinojo vartojimo prekėmis gavėjų, priedo fiziniam asmeniui (globėjui, rūpintojui) už vaiko globą gavėjų ir socialinių paslaugų gavėjų duomenis kompiuterinėje duomenų bazėje;
  • pagal savo vykdomas socialinės paramos funkcijas naudojasi kitų informacinių sistemų ir valstybės registrų duomenimis;
  • išduoda pažymas gyventojams apie seniūnijoje paskirtas ir išmokėtas socialines išmokas ir kompensacijas;
  • pagal savo vykdomas funkcijas tvirtina dokumentų kopijas;
  • tikrina šeimų, besikreipiančių socialinės paramos, buities ir gyvenimo sąlygas, rašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktus;
  • teikia Socialinės paramos skyriui mirusiųjų seniūnijos gyventojų sąrašus;
  • priima gyventojų prašymus dėl socialinių paslaugų skyrimo;
  • nustato seniūnijos gyventojų, besikreipiančių dėl socialinių paslaugų gavimo, socialinių paslaugų, socialinės globos poreikį ir finansines galimybes mokėti už paslaugas bei teikia Socialinės paramos skyriaus vedėjui išvadas dėl socialinių paslaugų skyrimo;
  • tvarko seniūnijos vienišų, neįgalių asmenų, daugiavaikių šeimų apskaitą;
  • prižiūri ir kontroliuoja asmenų, teismo pripažintų neveiksniais tam tikroje srityje ar ribotai veiksniais tam tikroje srityje, globėjų (rūpintojų) veiklą, teikia siūlymus Socialinės paramos skyriui dėl globėjo (rūpintojo) raštiško įspėjimo, nušalinimo nuo einamų pareigų ir kt.;
  • lanko vienišus asmenis, neįgaliuosius, tiria jų gyvenimo sąlygas;
  • dalyvauja Piniginės socialinės paramos teikimo komisijos posėdžiuose, teikia komisijai informaciją ir siūlymus dėl piniginės socialinės paramos teikimo asmenims, besikreipiantiems socialinės paramos;
  • nagrinėja gyventojų skundus bei prašymus, ruošia atsakymus į juos;
  • rengia siunčiamus dokumentus socialinių išmokų, kompensacijų skyrimo ir mokėjimo klausimais;
  • pagal savo vykdomas funkcijas sutvarko dokumentus, perduodamus į archyvą;
  • teikia informaciją ir pasiūlymus Socialinės paramos skyriui dėl socialinės paramos teikimo seniūnijos gyventojams;
  • teikia ataskaitas apie atliktą darbą;
  • vykdo kitas įstatymais, Savivaldybės tarybos, kolegijos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus įsakymais nustatytas funkcijas bei kitus vienkartinio pobūdžio savivaldybės mero, administracijos direktoriaus, Socialinės paramos skyriaus vedėjo, seniūno nurodymus bei pavedimus siekiant įstaigos strateginių tikslų įgyvendinimo.

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • būti įgijęs socialinio darbo kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį arba iki 2014 m. gruodžio 31 d. įgijęs kitą kvalifikacinį (profesinio bakalauro, bakalauro, magistro) laipsnį ir socialinio darbuotojo kvalifikaciją ar baigęs socialinio darbo studijų programą, ar socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka baigęs socialinio darbuotojo praktinei veiklai pasirengti skirtus mokymus;
  • būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius socialines paslaugas bei socialinę paramą.
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles;
  • mokėti dirbti su Microsoft Office kompiuterio programiniu paketu.

 

 

 
Paskutinis atnaujinimas: 2018-12-12 05:54:13

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais  8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

 

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0018.00 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Administracijos specialistų priėmimo darbo grafikas

Informacija telefonu (8 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (8 315) 55 530
Faks. (8 315) 74 716
El. p. info@arsa.lt
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528