Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405
Gruodis
    2024     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

Savivaldybės nuostatai

PATVIRTINTA Alytaus rajono savivaldybės tarybos
2024 m. birželio 20 d. sprendimu Nr. K-126

 ALYTAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS NUOSTATAI

 I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS 

1. Alytaus rajono savivaldybės administracijos nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato Alytaus rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) veiklos tikslus, funkcijas, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos kompetenciją, Administracijos valdymą, Administracijos direktoriaus kompetenciją, darbo organizavimą, reikalų perdavimą ir perėmimą, Nuostatų keitimo ir įsigaliojimo tvarką.
2. Administracija yra Alytaus rajono savivaldybės biudžetinė įstaiga, kurią sudaro struktūriniai padaliniai, į struktūrinius padalinius neįeinančios pareigybės ir Administracijos filialai – seniūnijos (Administracijos struktūriniai teritoriniai padaliniai).
3. Administracijos savininkė yra Alytaus rajono savivaldybė (toliau – Savivaldybė). Savininko teises ir pareigas įgyvendina Savivaldybės meras (toliau – Meras), išskyrus tas savininko teises ir pareigas, kurios Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme yra priskirtos išimtinei ir paprastajai savivaldybės tarybos kompetencijai (jeigu paprastosios savivaldybės tarybos kompetencijos įgyvendinimo Savivaldybės taryba nėra perdavusi Merui).
4. Administracijos įgaliojimai nėra susiję su Savivaldybės tarybos (toliau – Taryba) ir Mero įgaliojimų pabaiga.
5. Administracija turi juridinio asmens statusą. Ji turi sąskaitų bankuose ir herbinį antspaudą su pavadinimu „Alytaus rajono savivaldybės administracija“ ir Savivaldybės herbu. Už antspaudo naudojimą ir saugojimą atsakingas Administracijos direktorius arba jo įgaliotas asmuo.
6. Administracija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymu, kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Prezidento dekretais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Tarybos sprendimais, Mero potvarkiais, Administracijos direktoriaus įsakymais, šiais Nuostatais ir kitais teisės aktais.
7. Administracijos santykiai su valstybinėmis institucijomis grindžiami Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais. Administracija nėra pavaldi valstybės institucijoms.
8. Administracijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, negali būti Savivaldybės, kurioje jie dirba, Tarybos nariais.
9. Administracija yra paramos gavėja.
10. Administracijos buveinės adresas – Pulko g. 21, LT-62135 Alytus. 

II SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS VEIKLOS TIKSLAI IR FUNKCIJOS

11. Administracijos veikla skirta įstatymams, vietos savivaldos institucijų sprendimams ir kitiems norminiams teisės aktams įgyvendinti priimant administracinius sprendimus, teikiant įstatymų numatytas administracines paslaugas, administruojant viešųjų paslaugų teikimą Savivaldybėje ir atliekant Administracijos vidaus administravimą.
12. Administracijos veiklos tikslai – įgyvendinti teisės aktų jai nustatytas funkcijas, organizuoti ir kontroliuoti Savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą bei juos įgyvendinti, organizuoti kokybiškų viešųjų paslaugų teikimą, atlikti viešojo administravimo funkcijas, efektyviai tenkinti Savivaldybės bendruomenės ir atskirų Savivaldybės gyventojų interesus.
13. Administracija:

13.1. Savivaldybės teritorijoje organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą arba pati juos įgyvendina;
13.2. įgyvendina įstatymus ir Vyriausybės nutarimus, nereikalaujančius Tarybos sprendimų;
13.3. įstatymų nustatyta tvarka organizuoja Savivaldybės biudžeto pajamų, išlaidų ir kitų piniginių išteklių buhalterinės apskaitos tvarkymą, organizuoja ir kontroliuoja Savivaldybės turto valdymą ir naudojimą;
13.4. administruoja viešųjų paslaugų teikimą;
13.5. rengia Tarybos sprendimų, Mero potvarkių ir Administracijos direktoriaus įsakymų, projektus;
13.6. atlieka Tarybos posėdžių sekretoriaus (-ių), Mero, Tarybos narių ir Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos finansinį, ūkinį ir materialinį aptarnavimą.
13.7. dėl Tarybos sprendimo projekto, išskyrus 13.5. papunktyje nurodytus sprendimų projektus, ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo registravimo dienos pateikia išvadas. Jeigu Tarybos sprendimo projektas didelės apimties, Administracijos direktoriaus įsakymu išvadų pateikimo terminas vieną kartą gali būti pratęstas iki 10 darbo dienų.

III SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS SAVININKO TEISES IR PAREIGAS ĮGYVENDINANČIOS INSTITUCIJOS KOMPETENCIJA

 

14. Meras, įgyvendindamas savininko teises ir pareigas:

14.1. skiria ir atleidžia Administracijos direktorių Lietuvos Respublikos vietos savivaldos ir Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymų nustatyta tvarka;
14.2. teikia Tarybai tvirtinti Administracijos nuostatus;
14.3. sprendžia kitus Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, kituose teisės aktuose jam priskirtus klausimus.

15. Taryba, įgyvendindama savininko teises ir pareigas:

15.1. Mero teikimu tvirtina Administracijos nuostatus;
15.2. priima sprendimus dėl seniūnijų steigimo, panaikinimo ir jų skaičiaus nustatymo, dėl pavadinimų seniūnijoms suteikimo ir jų keitimo, dėl teritorijų priskyrimo seniūnijoms, dėl seniūnijų aptarnaujamų teritorijų ribų nustatymo ir keitimo;
15.3. sprendžia kitus Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, kituose teisės aktuose jai priskirtus klausimus.

IV SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS VALDYMAS IR ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS KOMPETENCIJA

16. Administracijos direktorius vadovauja Administracijai. Jis yra įstaigos vadovas.
17. Administracijos direktorius tiesiogiai ir asmeniškai Merui atsako už įstatymų, įstatymų įgyvendinamųjų teisės aktų, Vyriausybės, Tarybos, Mero sprendimų įgyvendinimą Savivaldybės teritorijoje jo kompetencijai priskirtais klausimais.
18. Administracijos direktorių skiria ir atleidžia Meras. Administracijos direktorius skiriamas Mero įgaliojimų laikui.
19. Administracijos direktorius yra politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojas.
20. Asmuo, skiriamas į Administracijos direktoriaus pareigas, turi atitikti įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytus reikalavimus, taikomus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.
21. Tol, kol Administracijos direktorius nepaskirtas, Administracijos direktoriaus pareigas gali eiti Mero ar Merą pavaduojančio vicemero ar Mero pareigas laikinai einančio Tarybos nario paskirtas Administracijos valstybės tarnautojas.
22. Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Administracijos direktoriui jo raštišku prašymu Meras suteikia atostogas bei siunčia Administracijos direktorių į tarnybines komandiruotes.
23. Kai Savivaldybės teritorijoje įvedamas tiesioginis valdymas, Administracijos direktoriaus įgaliojimų klausimas sprendžiamas Lietuvos Respublikos tiesioginio valdymo savivaldybės teritorijoje įstatymo nustatyta tvarka.
24. Administracijos direktoriaus kompetenciją nustato įstatymai, Nuostatai ir pareigybės aprašymas.
25. Administracijos direktorius:

25.1. valdo Administracijai skirtus biudžeto asignavimus;
25.2. nustato Administracijos struktūrą, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių skaičių ir pareigybių sąrašą;
25.3. organizuoja Administracijos darbą, tvirtina Administracijos struktūrinių padalinių ir Administracijos filialų – seniūnijų – nuostatus, tvirtina Administracijos, seniūnijų metinius veiklos planus ir kitus strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimą detalizuojančius dokumentus ir kontroliuoja jų įgyvendinimą, atsako už vidaus administravimą Administracijoje;
25.4. įstatymų nustatyta tvarka priima į pareigas ir atleidžia iš jų Administracijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, seniūnus, atlieka kitas Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo ir Mero jam priskirtas personalo valdymo funkcijas;
25.5. įstatymų nustatytais atvejais organizuoja žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimą;
25.6. įstatymų nustatytais atvejais organizuoja Savivaldybės bendrojo plano arba Savivaldybės dalių bendrųjų planų, detaliųjų planų ir vietovės lygmens specialiojo teritorijų planavimo dokumentų rengimą;
25.7. teikia Merui tvirtinti gyvenamųjų vietovių ar jų dalių suskirstymą (sugrupavimą) į seniūnaitijas;
25.8. išduoda leidimus naudoti žūklės plotus vandens telkiniuose, tvirtina žuvų išteklių naudojimo, atkūrimo ir apsaugos žuvininkystės vandens telkiniuose priemonių planus teisės aktų nustatyta tvarka;
25.9. suteikia patalpas Lietuvos Respublikos Seimo nariams pagal Lietuvos Respublikos Seimo statutą;
25.10. karo komendanto prašymu teikia jam dokumentus ir informaciją, būtiną pasirengti Lietuvos Respublikos karo padėties įstatyme nustatytoms karo komendanto funkcijoms atlikti ir jas atliekant;
25.11. kaip įstaigos vadovas, pats vykdo Mero ir/ar Tarybos suteiktus įgaliojimus ir atlieka kitus tiesioginius Mero pavedimus arba įstatymų nustatytais atvejais paveda tai atlikti kitiems Administracijos valstybės tarnautojams. 

V SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

26. Administracijos karjeros valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, teisinius santykius reglamentuoja Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, Lietuvos Respublikos darbo kodeksas ir kiti norminiai teisės aktai. Administracijos struktūrinių padalinių ir savivaldybės administracijos filialų – seniūnijų (Administracijos struktūrinių teritorinių padalinių) veiklą reguliuoja Administracijos direktoriaus patvirtinti struktūrinių padalinių ir seniūnijų nuostatai, Administracijos vidaus tvarkos taisyklės, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymai.
27. Administracijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, pavaldūs savo struktūrinio padalinio vadovui ir atskaitingi Administracijos direktoriui. Struktūrinių padalinių vadovai bei į struktūrinius padalinius neįeinantys valstybės tarnautojai, darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, pavaldūs ir atskaitingi Administracijos direktoriui.
28. Administracijos Centralizuotas vidaus audito skyrius pavaldus Administracijos direktoriui ir atskaitingas Merui.
29. Administracijos padalinių veiklą kontroliuoja ir už ją atsako Administracijos direktorius.
30. Administracijos vidaus auditą atlieka Centralizuotas vidaus audito skyrius, vadovaudamasis Vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo nuostatomis, metiniu Centralizuoto vidaus audito skyriaus veiklos planu. Vietos savivaldos įstatymu nustatyta tvarka Meras gali pavesti Centralizuoto vidaus audito skyriui atlikti metiniame Centralizuoto vidaus audito skyriaus veiklos plane nenumatytą vidaus auditą. Metiniame Centralizuoto vidaus audito skyriaus veiklos plane nenumatytas vidaus auditas gali būti atliekamas Centralizuoto vidaus audito skyriaus vadovo sprendimu, raštu suderintu su Meru.
31. Administracijos struktūrinių padalinių vadovai pagal savo kompetenciją užtikrina įstatymų ir kitų teisės aktų, Tarybos sprendimų, Mero potvarkių, Administracijos direktoriaus įsakymų vykdymą jiems pavaldžiuose skyriuose ir operatyviai imasi priemonių trūkumams pašalinti.
32. Administracijos struktūriniai padaliniai pagal savo kompetenciją teikia metodinę pagalbą ir konsultacijas Savivaldybės Tarybos nariams, Savivaldybei pavaldžioms įstaigoms ir organizacijoms.
33. Administracijos direktoriaus atostogų, komandiruotės ar ligos metu, taip pat, kai jis laikinai negali eiti pareigų dėl kitų priežasčių, Administracijos direktoriaus pareigas atlieka Mero paskirtas Administracijos valstybės tarnautojas. Kai struktūrinio padalinio vadovo nėra ar jis laikinai negali eiti pareigų, jį pavaduoja padalinio vadovo pavaduotojas arba Administracijos direktoriaus paskirtas valstybės tarnautojas, arba valstybės tarnautojas, kurio pareigybės aprašyme nustatytas pavadavimas.
34. Administracijos struktūriniai padaliniai, į struktūrinius padalinius neįeinantys valstybės tarnautojai, darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, ir seniūnijos privalo palaikyti tarpusavio ryšius taip, kad galėtų efektyviai vykdyti savo funkcijas.
35. Administracijos veiklos klausimai aptariami struktūrinių padalinių vadovų, seniūnijų ir į struktūrinius padalinius neįeinančių darbuotojų pasitarimuose. Pasitarimų laiką ir dieną nustato Administracijos direktorius. Pasitarimuose sprendimus priima ir jų vykdymą kontroliuoja Administracijos direktorius, prireikus Administracijos direktorius savo nuožiūra kai kurių klausimų sprendimų kontrolę gali pavesti konkrečiam valstybės tarnautojui ar darbuotojui, dirbančiam pagal darbo sutartį.
36. Administracijos struktūrinių padalinių vadovai, į struktūrinius padalinius neįeinantys valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, seniūnai tiesiogiai atskaitingi Administracijos direktoriui už struktūrinių padalinių ir seniūnijų kompetencijai priskirtų uždavinių ir funkcijų įgyvendinimą.
37. Asmenų prašymai, skundai nagrinėjami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymu, Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ ir kitais teisės aktais.
38. Administracijos gaunami ir siunčiami dokumentai tvarkomi vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“.
39. Tarybos sprendimų projektai rengiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymu, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 „Dėl Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentu patvirtintu 2023 m. balandžio 6 d. Alytaus rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. K-15 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ ir kitų norminių teisės aktų nustatytomis tvarkomis.
40. Teisės akto projekto rengėjas yra asmeniškai atsakingas už parengto ir pateikto svarstyti Tarybos sprendimo projekto pagrįstumą.
41. Administracijos direktoriaus įsakymų projektai rengiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymu, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 „Dėl Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“ ir kitų norminių teisės aktų nustatytomis tvarkomis. 

VI SKYRIUS
ADMINISTRACIJOS REIKALŲ PERDAVIMAS IR PERĖMIMAS

42. Pasibaigus Administracijos direktoriaus įgaliojimams ar Merui priėmus potvarkį dėl jo atleidimo iš pareigų, buvęs Administracijos direktorius reikalus perduoda naujai paskirtam Administracijos direktoriui arba valstybės tarnautojui, Mero paskirtam vykdyti Administracijos direktoriaus funkcijas, vadovaujantis Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinto 2023 m. balandžio 6 d. Alytaus rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. K-15 „Dėl Alytaus rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ nustatyta tvarka.
43. Perduodant reikalus turi būti surašomas perdavimo ir priėmimo aktas. Reikalų perdavimo ir priėmimo akte turi būti pateikti svarbiausi duomenys, grynųjų pinigų likutį sąskaitose ir kasoje, duomenys apie debitorinį ir kreditorinį įsiskolinimą, dokumentacijos planas ir kiti duomenys, susiję su savivaldybės administracijos direktoriaus pareigų vykdymu, taip pat pridedami savivaldybės administracijos antspaudai, savivaldybės įregistravimo pažymėjimas, kitos materialinės vertybės, esančios savivaldybės administracijos direktoriaus žinioje.
44. Reikalų perdavimo ir priėmimo aktą pasirašo reikalus perduodantis ir juos priimantis asmuo, taip pat mero paskirti valstybės tarnautojai. Jei reikalus perduodantis arba juos perimantis asmuo nesutinka su kai kuriais akto skyriais (punktais), jis nurodo tai raštu, pasirašydamas reikalų perdavimo ir priėmimo aktą.
45. Reikalų perdavimo ir priėmimo aktas surašomas dviem egzemplioriais, kurių vienas lieka savivaldybės administracijoje, kitas – reikalus priimančiam asmeniui. Buvęs Administracijos direktorius turi teisę gauti reikalų perdavimo ir priėmimo akto kopiją.
46. Atleidžiamas iš pareigų arba perkeliamas į kitas pareigas padalinio (struktūrinio teritorinio padalinio) vadovas reikalus (nebaigtus vykdyti dokumentus, nebaigtus spręsti klausimus, turimas bylas ir kt.), taip pat informacinę ir norminę medžiagą, knygas, įgytas už savivaldybės lėšas, antspaudus ir spaudus, kitą turtą ir dokumentus perdavimo–priėmimo aktu, kurį pasirašo reikalus perimantis ir perduodantis asmuo, perduoda kitam Administracijos direktoriaus įsakyme nurodytam asmeniui.
47. Atleidžiamas iš pareigų arba perkeliamas į kitas pareigas padalinio valstybės tarnautojas ar darbuotojas privalo reikalus (nebaigtus vykdyti dokumentus, nebaigtus spręsti klausimus, turimas bylas ir kt.), taip pat informacinę ir norminę medžiagą, knygas, įgytas už savivaldybės lėšas, antspaudus ir spaudus, kitą turtą, už kurį atsakingas, dokumentus perduoti padalinio vadovui perdavimo–priėmimo aktu, kurį pasirašo reikalus perimantis ir perduodantis asmuo. Padalinio (struktūrinio teritorinio padalinio) vadovas, iki į laisvas pareigas bus priimtas kitas asmuo, reikalus perduoda kitam padalinio valstybės tarnautojui ar darbuotojui, o panaikinus pareigybę funkcijos paskirstomos tikslinant pareigybių aprašymus.

VII SKYRIUS
NUOSTATŲ KEITIMO IR ĮSIGALIOJIMO TVARKA

48. Administracijos nuostatus tvirtina, keičia, pripažįsta netekusiais galios Mero teikimu Taryba.
49. Patvirtinti Nuostatai, jų pakeitimai įsigalioja nuo jų įregistravimo Juridinių asmenų registre įstatymų nustatyta tvarka.

VIII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 

50. Šiuose Nuostatuose neaptarti Administracijos veiklos klausimai sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais.
51. Pasikeitus teisės aktams, reglamentuojantiems šiuose nuostatuose išdėstytus klausimus, ir jei aukštesnės galios teisės aktai atitinkamus klausimus reglamentuoja kitaip nei šie Nuostatai, taikomos tų teisės aktų nuostatos.
52. Šių Nuostatų reikalavimų vykdymą užtikrina Administracijos direktorius.
53. Administracija reorganizuojama, pertvarkoma arba likviduojama Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.
54. Administracijos vieši pranešimai skelbiami Alytaus rajono savivaldybės interneto svetainėje www.arsa.lt Teisės aktų nustatytais atvejais vieši pranešimai skelbiami ir kitose visuomenės informavimo priemonėse.

__________________________

 

 
Paskutinis atnaujinimas: 2024-07-04 13:19:07

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0017.30 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Padalinio, kuriam pavesta aptarnauti besikreipiančius asmenis, kontaktai (0 315) 69 019,
el. p. [email protected]
Kalba, kuria gali būti aptarnaujami valstybinės kalbos nemokantys asmenys anglų k., rusų k.

Asmenų aptarnavimas
Informacija telefonu (0 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (0 315) 55 530
Faks. (0 315) 74 716
El. p. [email protected]
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528