Renginių kalendorius
P A T K Pn Š S
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102
Gegužė
    2024     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

Oksana Čeponienė, darbuotoja tiesioginių išmokų tvarkymui

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • priima, patikrina ir registruoja / atnaujina žemės ūkio ir kaimo valdų duomenis Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registre. Sukauptus dokumentus perduoda žemės ūkio skyriaus vedėjui ar kitam atsakingam asmeniui.
  • konsultuoja gyventojus apie įregistravimo sąlygas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ir kaimo verslo registre.
  • paramos gavėjams padeda elektroniniu būdu braižyti pasėlių ir kitų laukų ribas žemėlapių fragmentuose.
  • priima, patikrina ir registruoja paraiškas bei kitus dokumentus tiesioginėms išmokoms už žemės ūkio naudmenų ir pasėlių plotus, paramai pagal Lietuvos kaimo plėtros priemones ir kompensacinėms išmokoms gauti.
  • suformuoja pareiškėjų dokumentų bylas, dokumentus ir pareigybės aprašymo 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 punktuose surinktus dokumentus perduoda Žemės ūkio skyriaus vedėjui ar kitam atsakingam asmeniui.
  • priima pieno produkcijos pardavimo deklaracijas, atlieka jų pirminę registraciją ir perduoda Žemės ūkio skyriaus vedėjui ar kitam atsakingam specialistui.
  • tikslina paraiškų duomenis ir teikia trūkstamus dokumentus, reikalingus tiesioginėms išmokoms gauti.
  • dalyvauja žemės ūkio pasėliams padarytai žalai įvertinti komisijos darbe.
  • Pareigybės aprašymo 4.6, 4.7, 4.8 papunkčiuose nurodytus surinktus dokumentus ir duomenis perduoda Žemės ūkio skyriaus vedėjui ar kitam atsakingam specialistui.
  • Esant ekstremaliai situacijai, registruoja kiaules Ūkinių gyvūnų registre.
  • Renka informaciją iš ūkininkų, auginančių 50 ha ir daugiau grūdinių kultūrų, apie nuimtą derlių, parduotą ir ūkininko sandėliuose laikomų grūdų kiekį ir teikia ataskaitas.
  • Konsultuoja gyventojus apie ES struktūrinių fondų bei tiesioginių išmokų panaudojimo galimybes bei paraiškų šiai paramai gauti užpildymą.
  • Analizuoja mokymų poreikį, padeda organizuoti žemdirbių mokymų grupes seniūnijoje.
  • užtikrina asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka.
  • vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio savivaldybės mero, savivaldybės administracijos direktoriaus, skyriaus vedėjo nurodymus bei pavedimus siekiant strateginių tikslų įgyvendinimo.

Darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • 3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 m.;
  • 3.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija ir išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius paramos žemės ūkiui ir kaimo plėtrai klausimus, viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, vietos savivaldą.
  • 3.3. išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Dokumentų rengimo taisykles;
  • 3.4. mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu ir įvairiomis interneto naršyklėmis.

 

 
Paskutinis atnaujinimas: 2018-12-12 10:17:33

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais 8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0017.30 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Padalinio, kuriam pavesta aptarnauti besikreipiančius asmenis, kontaktai (0 315) 69 019,
el. p. [email protected]
Kalba, kuria gali būti aptarnaujami valstybinės kalbos nemokantys asmenys anglų k., rusų k.

Asmenų aptarnavimas
Informacija telefonu (0 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (0 315) 55 530
Faks. (0 315) 74 716
El. p. [email protected]
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528