Renginių kalendorius
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304
January
    2018     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

JŪRATĖ JUŠKAUSKIENĖ, SOCIALINĖ DARBUOTOJA DARBUI SU SOCIALINĖS RIZIKOS ŠEIMOMIS

Socialinė darbuotoja darbui su socialinės rizikos šeimomis atlieka šias funkcijos:

  • tiria socialinės rizikos šeimų socialinę situaciją;
  • vykdo socialinių problemų socialinės rizikos šeimoms iškilimo prevenciją;
  • nustato socialinės rizikos šeimų socialinių paslaugų poreikį;
  • planuoja ir teikia socialinę priežiūrą socialinės rizikos šeimoms (su kiekviena šeima pasirašo sutartį, atlieka šeimos situacijos įvertinimą, šeimos pokyčių analizę pagal individualaus darbo su klientu planą, planuoja tolimesnį darbą su socialinės rizikos šeima pagal Vaiko teisių apsuagos tarnybos pateiktas formas);
  • vertina socialinės rizikos šeimai teikiamos socialinės priežiūros veiksmingumą ir efektyvumą;
  • bendradarbiauja su savivaldybių vaiko teisių apsaugos tarnybų specialistais, vaikų globos namų pedagogais ir socialiniais darbuotojais, mokyklų pedagogais, socialiniais pedagogais, psichologais, medicinos darbuotojais ir kitais specialistais;
  • bendradarbiauja su Alytaus rajono švietimo pedagoginės psichologinės pagalbos centro (toliau – RŠPPPC) darbuotojais sprendžiant seniūnijos socialinės rizikos šeimų vaikų specialiojo ugdymo problemas;
  • renka ir kaupia informaciją apie socialinės rizikos šeimų problemas ir jų socialinę aplinką;
  • nuolat teikia informaciją, išvadas ir siūlymus dėl socialinės rizikos šeimų socialinės situacijos ir jų problemų sprendimo būdų seniūnui, Vaiko teisių apsaugos tarnybai, Socialinės paramos skyriui, socialinių paslaugų įstaigoms;
  • teikia RŠPPPC informaciją apie socialinės rizikos šeimų gyvenimo sąlygas, surašant buities tyrimo aktus (RŠPPPC paprašius);
  • organizuoja piniginės, moksleivių ir kitos socialinės paramos teikimą socialinės rizikos šeimoms;
  • teikia Vaiko teisių apsaugos tarnybos specialistams siūlymus dėl socialinės rizikos šeimos įrašymo  ir išbraukimo iš socialinės rizikos  šeimų apskaitos;
  • rengia socialinės rizikos šeimoms prevencines programas ir jas vykdo;
  • sprendžiant socialinės rizikos šeimų problemas, rengia raštiškus pranešimus ir paklausimus įvairioms institucijoms;
  • formuoja socialinės rizikos šeimų bylas ir jas parengia archyvui;
  • renka ir teikia duomenis respublikinei  Socialinės paramos informacinei sistemai;
  • dalyvauja rengiant paraiškas Europos sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti;
  • vykdo seniūnijos socialinio darbo organizatoriaus funkcijas jam nesant (dėl ligos, atostogų, komandiruočių metu);
  • nagrinėja gyventojų skundus bei prašymus, ruošia atsakymus į juos;
  • teikia ataskaitas apie atliktą darbą;
  • vykdo kitas seniūno ar Socialinės paramos skyriaus vedėjos pavestas užduotis, susijusias su aukščiau nurodytų funkcijų vykdymu.
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus bei ruošia seniūno sprendimus dėl išmokų vaikams skyrimo:
  • vienkartinės išmokos vaikui;
  • išmokos vaikui;
  • išmokos privalomosios tarnybos kario vaikui;
  • globos (rūpybos) išmokos;
  • vienkartinės išmokos nėščiai moteriai;
  • dirba su Strateginės partnerystės informacinės sistemos bei kompiuterinės socialinės paramos apskaitos sistemos programomis, tvarko socialinių paslaugų ir išmokų gavėjų duomenis kompiuterinėje duomenų bazėje;
  • išduoda pažymas apie seniūnijos gyventojams paskirtas ir išmokėtas socialines išmokas;
  • teikia informaciją apie išmokų vaikams gavėjus Europos Sąjungos valstybėms.

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti specialiuosius reikalavimus:

  • atitikti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-92 patvirtintų Socialinių darbuotojų ir socialinių darbuotojų padėjėjų kvalifikacinių reikalavimų 5 p. nustatytus reikalavimus;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius socialinės paramos teikimą;
  • gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
  • būti pareigingai, darbščiai, kūrybingai, gebėti bendrauti;
  • sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles bei dokumentų rengimo taisykles;
  • mokėti dirbti kompiuteriu;
  • įgyti ne žemesnę kaip socialinio darbuotojo kvalifikacinę kategoriją.

 

 
Paskutinis atnaujinimas: 2013-04-17 16:40:29

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais  8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

 

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0018.00 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Administracijos specialistų priėmimo darbo grafikas

Informacija telefonu (8 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (8 315) 55 530
Faks. (8 315) 74 716
El. p. info@arsa.lt
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528