Renginių kalendorius
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293001
June
    2018     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

BIRUTĖ BARANAUSKIENĖ, RAŠTININKĖ

Seniūnijos raštininkė vykdo šias funkcijas:

  • registruoja lankytojus ir  gyventojų prašymus, pasiūlymus bei skundus raštu, priima ir suteikia  informaciją telefonu;
  • registruoja gaunamus ir siunčiamus raštus;
  • pagal poreikį  rengia organizacinių – informacinių dokumentų projektus;
  • spausdina parengtus dokumentus;
  • kontroliuoja gautų dokumentų vykdymą;
  • išsiunčia reikiamą korespondenciją;
  • rengia archyvinių bylų dokumentacijos planą ir teikia derinti rajono savivaldybės  administracijos Dokumentų ekspertų komisijai;
  • rengia dokumentus archyviniam saugojimui, ruošia jų  apyrašus, nurašymo aktus, pratarmę ir teikti derinti savivaldybės administracijos Dokumentų ekspertų komisijai;
  • tvarko seniūnijos namų ūkio knygas;
  • pagal gydytojų išvadas parengia mirties liudijimus, mirties atveju – prašymus pašalpai gauti, atlieka mirties akto įrašus (bendradarbiaujant su savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos skyriumi);
  • pildo seniūnijos tarnautojų ir darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
  • rengia, pažymas gyventojams apie žemės ūkio veiklą;
  • rengia pažymas valstybės įmonei Registrų centrui dėl nuosavybės  teisių į statinius pripažinimo;
  • tvarko  gyventojų registrą, ruošia pažymas apie deklaruojamą gyvenamąją vietą;
  • kopijuoja dokumentus ir tvarko dauginamųjų dokumentų apskaitos žurnalą;
  • vykdo  kitus vienkartinius pavedinimus ( statistinių duomenų rinkimas apie gyventojus ir gyvulius; ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikų apskaita);
  • pagal savo kompetenciją atlika kitas seniūno pavestas užduotis, susijusias su aukščiau nurodytų funkcijų atlikimu;
  • priima klientus, konsultuoja juos piniginės socialinės paramos klausimais;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus dėl socialinių išmokų skyrimo:
  • socialinės pašalpos;
  • būsto šildymo išlaidų, išlaidų šaltam vandeniui ir išlaidų karštam vandeniui kompensacijos;
  • laidojimo pašalpos;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus dėl gyventojų išlaidų, patirtų už komunalinių atliekų surinkimo ir atliekų tvarkymo paslaugas, kompensacijų skyrimo;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus dėl socialinės paramos mokiniams skyrimo;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus paramai maisto produktais gauti;
  • dirba su Strateginės partnerystės informacinės sistemos bei kompiuterinės socialinės paramos apskaitos sistemos programomis;
  • išduoda pažymas apie seniūnijos gyventojams paskirtas ir išmokėtas socialines išmokas;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus dėl vienkartinių pašalpų skyrimo.

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  • žinoti:
  • kalbos kultūros reikalavimus;
  • bendradarbiavimo, dalykinio pokalbio taisykles;
  • gerai mokėti lietuvių kalbą;
  • išmanyti Dokumentų tvarkymo ir apskaitos  taisykles, Dokumentų rengimo taisykles;
  • savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais archyvų veiklą.
  • mokėti dirbti kompiuteriu;
  • būti pareigingai, gebėti bendrauti.

 

 

 
Paskutinis atnaujinimas: 2013-06-05 11:23:10

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais  8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

 

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0018.00 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Administracijos specialistų priėmimo darbo grafikas

Informacija telefonu (8 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (8 315) 55 530
Faks. (8 315) 74 716
El. p. info@arsa.lt
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528