Renginių kalendorius
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293001
June
    2018     
Naujienų prenumerata

Įrašykite savo el. pašto adresą ir gaukite mūsų naujienas pirmieji

Lina Diksienė, socialinio darbo organizatorė_LIT

Socialinio darbo organizatorė vykdo šias funkcijas:

 

  • priima klientus, konsultuoja juos piniginės socialinės paramos bei socialinių paslaugų teikimo klausimais;
  • priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus  bei ruošia  seniūno  sprendimus dėl socialinių išmokų skyrimo:
    • socialinės pašalpos;
    • būsto šildymo išlaidų, išlaidų šaltam vandeniui  ir išlaidų karštam vandeniui kompensacijos;
    • laidojimo pašalpos;
    • priima seniūnijos gyventojų prašymus ir reikalingus dokumentus bei ruošia seniūno sprendimus dėl gyventojų išlaidų, patirtų už komunalinių atliekų surinkimo ir atliekų tvarkymo paslaugas, kompensacijų skyrimo;
    • priima seniūnijos gyventojų prašymus bei ruošia dokumentus dėl socialinės paramos mokiniams skyrimo;
    • priima seniūnijos gyventojų prašymus bei ruošia dokumentus paramai maisto produktais gauti. Teikia labdaros organizacijoms paramos maisto produktais gavėjų sąrašus;
    • moka laidojimo pašalpą, teikia Socialinės paramos skyriui avansines apyskaitas bei pašalpų išmokėjimo žiniaraščius;
      • dirba su Strateginės partnerystės informacinės sistemos bei kompiuterinės socialinės paramos apskaitos sistemos programomis, tvarko socialinės pašalpos, būsto šildymo išlaidų, išlaidų šaltam vandeniui ir išlaidų karštam vandeniui kompensacijų, laidojimo pašalpos, gyventojų išlaidų, patirtų už komunalinių atliekų surinkimo ir atliekų tvarkymo paslaugas, kompensacijų, socialinės paramos mokiniams arba socialinių paslaugų gavėjų duomenis kompiuterinėje duomenų bazėje;
      • išduoda pažymas apie seniūnijos gyventojams paskirtas ir išmokėtas socialines išmokas;
      • priima seniūnijos gyventojų prašymus dėl vienkartinių pašalpų skyrimo, ruošia reikalingus dokumentus ir teikia juos seniūnijos Piniginės socialinės paramos teikimo komisijai;
      • tikrina šeimų, besikreipiančių socialinės paramos, buities sąlygas, rašo buities tyrimo aktus;
      • teikia Socialinės paramos skyriui mirusiųjų seniūnijos gyventojų sąrašus;
      • priima gyventojų prašymus dėl socialinių paslaugų skyrimo;
      • nustato  seniūnijos gyventojų, besikreipiančių dėl socialinių paslaugų gavimo, socialinių paslaugų, socialinės globos poreikį ir finansines galimybes mokėti už paslaugas bei teikia Socialinės paramos skyriaus vedėjui išvadas dėl socialinių paslaugų skyrimo;
      • nustato būsto pritaikymo asmeniui su negalia poreikį ir teikia išvadas Alytaus rajono savivaldybės Būsto pritaikymo žmonėms su negalia komisijai;
      • tvarko seniūnijos vienišų, neįgalių asmenų, daugiavaikių šeimų apskaitą;
      • lanko vienišus asmenis, neįgaliuosius tiria jų gyvenimo sąlygas;
      • dalyvauja savivaldybės Piniginės socialinės paramos teikimo komisijos posėdžiuose, teikia komisijai informaciją ir siūlymus dėl vienkartinių pašalpų skyrimo ar kitos socialinės paramos teikimo asmenims, besikreipiantiems socialinės paramos;
        • nagrinėja gyventojų skundus bei prašymus, ruošti atsakymus į juos;
        • teikia informaciją ir pasiūlymus Socialinės paramos skyriui dėl socialinės paramos teikimo seniūnijos gyventojams;
        • vykdo seniūnijos socialinio darbuotojo darbui su socialinės rizikos šeimomis funkcijas jam nesant (dėl ligos, atostogų, komandiruočių metu);
        • teikia ataskaitas apie atliktą darbą;
        • Vykdo kitas seniūno ar Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavestas užduotis, susijusias su aukščiau nurodytų funkcijų vykdymu.

 

Darbuotojas einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

 

  • atitikti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-92 patvirtintų Socialinių darbuotojų ir socialinių darbuotojų padėjėjų kvalifikacinių reikalavimų 5 p. nustatytus reikalavimus;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinės paramos teikimą;
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
  • savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą
  • mokėti dirbti kompiuteriu.
 
Paskutinis atnaujinimas: 2014-01-22 09:57:03

   ADMINISTRACIJOS DARBO LAIKAS

Pirmadieniais–ketvirtadieniais  8.00–17.00 val.
Penktadieniais 8.00–15.45 val.
Pietų pertrauka 12.00–12.45 val.

 

PRIIMAMOJO DARBO LAIKAS

Pirmadieniais, trečiadieniais 8.00–17.00 val.
Antradieniais, ketvirtadieniais  8.0018.00 val.
Penktadieniais  8.0015.45 val.

Administracijos specialistų priėmimo darbo grafikas

Informacija telefonu (8 315) 69 019

Biudžetinė įstaiga
Pulko g. 21, LT-62135 Alytus
Tel. (8 315) 55 530
Faks. (8 315) 74 716
El. p. info@arsa.lt
Duomenys saugomi ir kaupiami juridinių asmenų registre,
kodas 188718528